vineri, 27 aprilie 2012

Promotii

26 de comentarii:

  1. Cate reduceri, abia astept sa cumpar ceva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu cred ca voi cumpara nimic acum

      Ștergere
    2. Nici eu, nu sunt prea bune reducerile astea

      Ștergere
    3. Sunt bunicele..Dar depinde ce carti citesti:-|??

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Ai dreptare restul nu sunt prea grozave

      Ștergere
    2. Da asa e, dar nu am gasit nimic sa imi placa

      Ștergere
    3. Sunt destul de bune reducerile lor

      Ștergere
  3. Profitati:x de ocazie daca a.ti ochit ceva:>

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac reducerile de la nemira

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am gasit cateva carti care ma fac curioasa, dar nustiu daca sa incerc sau nu

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt promotii frumoase, dar nu chiar stralucite :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Reducerile sunt bune oricand , o sa arunc un ochi sa vad ce e pe acolo .

    RăspundețiȘtergere
  8. Abia astept sa le gasesc disponibile

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie nu mi plac sunt cam slabe reducerile

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte tari reducerile ..M=am uitat putin peste si nu prea ma intereseaza nimik.:|

    RăspundețiȘtergere
  11. Dar nu prea am gasit multe carti pe gustul meu

    RăspundețiȘtergere