joi, 12 aprilie 2012

Oferta litera


17 comentarii:

  1. Wow ce reducere tare, de mult asteptam eu asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  2. Reducere!Si chiar una foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. o oferta tare, dar na, bugetul nu cred ca va cuprinde acum carti, din pacate...

    RăspundețiȘtergere
  4. Am pus ochii pe cateva titluri de la Litera si o sa profit de aceasta reducere :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Reducerile sunt foarte bune, dar pacat ca bugetul meu este cam mic acum....

    RăspundețiȘtergere
  6. Pacat de ditamai costul la transport :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, mai ales daca vrei sa cumperi doar o carte, costul de transport e cat jumate din costul ei, sau chiar mai mult

      Ștergere
  7. =)) asa e si la corint daca faci comenzi (pret transport 11 lei)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-am cumparat si eu Clopotele si O zi. Sincer, nu mi se pare chiar atat de mare costul de transport, la elefant.ro este 10 lei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde prin curier este vreo 14 lei parca

      Ștergere
  9. Era mai bine daca aveau transport gratis :((

    RăspundețiȘtergere
  10. Si cand ma gandesc ... Atatea reduceri !

    RăspundețiȘtergere
  11. gasisem cateva titluri interesante

    RăspundețiȘtergere