joi, 26 aprilie 2012

Divergent 1.1


Pentru fanii seriei divergent, am o veste foarte buna, de curand autoarea a publicat pe Facebook o poveste numita FREE FOUR: TOBIAS TELLS THE STORY, un fel de Divergen 1.1, poveste are 15 pagini si poate fi citita aici


P.S. Va rog sa ma scuzati, dar azi am avut multe probleme cu netul si abia acum am reusit sa ma conectez

28 de comentarii:

  1. Asta e ceva cu adevarat interesant

    RăspundețiȘtergere
  2. supeeeeer :X:X acusi apare chiar si cartea a doua a seriei ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, e un moment foarte bun pentru aparitia povestii, acum o citesc si eu, daca era in romana era si mai bine, dar e bun si asa

      Ștergere
    2. Eu am citit acum cateva zile

      Ștergere
  3. Noroc de blogul asta ca altfel nu gaseam eu povestea asta :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat, Idem Mihai este o veste buna ^^

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum am terminat si eu acesta poveste, e chiar ok

    RăspundețiȘtergere
  6. Super tare bonusul acesta :X . Este minunat !

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow..Nu pot sa creeed!!:-o..Cred ca ar fi foarte interesanta povestea.:>

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-as dori sa apara povestea aceasta cu revista bravo .

    RăspundețiȘtergere
  9. II dau dreptate Lui Miha Mihaella ar fi super daca ar aparea cu revista Bravo

    RăspundețiȘtergere