joi, 26 aprilie 2012

Micutele mincinoase sezonul trei

Pe 14 iunie va aparea sezonul trei din micutele mincinoase iar Dulce maria va juca si ea in acest sezon. 


Aceasta este cea de-a doua din rebelele ce va juca si in micutele mincinoase deoarece primul a fost Diego Boneta aka Alex(fostul prieten al lui Spencer).


Cat despre noul poster pe parere aveti?

22 de comentarii:

  1. Foarte interesant, abia astep sa vad noul sezon

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si eu, e foarte bun serialul

      Ștergere
    2. Da si eu al doilea mia placut mult

      Ștergere
    3. Si eu la fel, primele doua au fost bune dar asta cred ca va fi si mai bun

      Ștergere
  2. Si mie imi place eu una cred ca e chiar bun

    RăspundețiȘtergere
  3. Dabia astept noul sezon , doar ca nu prea imi convine ca joaca dulce maria .

    RăspundețiȘtergere
  4. Si si abia astept sa vad acest nou sezon

    RăspundețiȘtergere
  5. Abia astept acest sezon :D E super serialul!

    RăspundețiȘtergere
  6. E super posterul..Sunt curioasa cum va juca Dulce Maria..Pe Diego sincer nu mi-l amintesc..Dar sper sa fie un succes sezonul 3:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma intreb daca a aparut pe filelist

    RăspundețiȘtergere