vineri, 1 iunie 2012

Precomanda Vrajitor si Vrajitoare


41 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Am asteptari de la cartea asta

      Ștergere
    2. sper ca aceasta carte sa fie la nivelul asteptarilor

      Ștergere
  2. Off nu am bani trebuie sa strang...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu trebuie sa mai strang ceva dar in mare am destul

      Ștergere
    2. Eu mi-am pastrat ptr carte

      Ștergere
  3. Sper sa reusesc pana se termina precomanda

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca este super din cate am citit despre aceasta

    RăspundețiȘtergere
  5. Abia astept sa imi ajunga cartea

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Ar fi pacat sa p[ierzi sansa eu una o cumpar la sigur

      Ștergere
  7. Cat de bine imi pare ca e in sfarsit disponibila

    RăspundețiȘtergere
  8. E o veste foarte foarte buna, dar aflasem deaja de pe blogul leda

    RăspundețiȘtergere
  9. Am reusittt uraaaa amprecomandat cartea:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce pacat ca am ramas fara bani drept acum

    RăspundețiȘtergere