sâmbătă, 5 mai 2012

Promotii noi

                                             Elefant



                                        
                                            Libris

28 de comentarii:

  1. Slabe promotii, mai nou nimic bun :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate o sa mai dea si reduceri bune :(

      Ștergere
    2. Cele de la elefant mai merg totusi

      Ștergere
    3. E asta e..Nu mereu sunt reduceri bune:D

      Ștergere
    4. Din pacate ai dreptate

      Ștergere
  2. Aveti dreptate nu sunt bune promotiile astea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am gasit si cateva carti care sa imi placa cat de cat

      Ștergere
  3. Promotiile de la Elefant sunt dragute. :-?

    RăspundețiȘtergere
  4. Preferam ceva mai bun, adica merg si astea dar....

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am gasit vreo 2 carti pe care o sa le cumpar la elefant.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt oferte bunicele..Dar totusi as astepta ceva mai bun:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si eu la fel totusi o sa incerc sa ma uit dupa niste carti bune

      Ștergere
  7. Destul de slabe ofertele, o sa dau pass

    RăspundețiȘtergere
  8. nu prea sunt carti interesante...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate , doar ca vineri parca la elefant.ro au fost carti mai bune la oferta .

      Ștergere
    2. Asa e vineri au fost vreo 2 ok, parca in rest :(

      Ștergere
  9. Poate o sa gasesc ceva interesant la promotiile astea, acum ma uit

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa este nu mai sunt oferte bune :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu prea sunt carti bune la ofertele astea , cartile la 3 lei de la elefant.ro sunt mai mult pt copii , iar cea de la Libris nu imi plac cartile .

    RăspundețiȘtergere
  12. Va invit la un concurs pe logul meu ce are ca premiu cartea "Cele treisprezece motive" de Jay Asher : http://fantasybooks-27.blogspot.com/2012/05/concurs-cele-13-motive-de-jay-asher.html

    RăspundețiȘtergere