joi, 21 iunie 2012

Recenzie - Maximum Ride

Trebuie sa recunosc ca am dat peste o carte cu totul si cu totul originala. Ceva destul de rar intanlit in zilele noastre cand majoritatea cartilor abordeaza aceleasi teme sa numai zic ca si actiunea este uneori ucigator de asemanatoare (ucigator pentru buna dispozitie, si ucigator pentru ca ai dat banii pe o copie a unei alte carti din biblioteca). Dar in cazul Maximum Ride nu este nici pe departe vorba de asa ceva, cartea este originala incepand cu tema si terminand cu coperta. 


Pe scurt este vorba de sase copii, ce in urma unor experimente facute in laborator au capatat superputeri si aripi, da, aripi cu care pot zbura la inaltimi ametitoare, desi la prima vedere premiza de la care pleaca povestea pare putin cam fumata (copii cu aripi) citind cartea iti vei schimba radical parerea. James Patterson facand o treaba excelenta in acest sens. 


Scapand in sfarsit de nesfarsitele povesti cu vampiri pot spune ca la aceasta carte nu m-am plictisit nici macar o clipa. Am citit-o inca de la inceput cu o viteza si o dorinta arzatoare de a inainta in poveste, iar rabdarea (de a citi descrierile) si nerabdarea (de a inainta in poveste) mi-au fost rasplatite din belsug cu o actiune palpitanta si bine inchegata. 


Mi-as dori sa va povestesc mult mai multe din actiunea cartii ba chiar pe toata sa va fac un rezumat, dar mai nou am o teama atunci cand scriu o recenzie, teama de a nu dezvalui prea mult din actiunea cartii si de a strica astfel placerea cititorului, o teama dezvoltata in urma citirii unor recenzii ce dezvaluiau mult prea mult din actiune, asa ca nu o sa va spun nimic din actiune.


In concluzie pot spune ca mi-a placut cartea asa ca Nota mea personala este: 9/10


P.S. Daca doriti o puteti achizitiona de la libraria online libris (aici) unde gasiti si o impresionanta colectie de carti in engleza, sau de pe site-ul Grupului Editorial Corint, (aici)

22 de comentarii:

  1. Pare interesat, cel putin mie imi place ideea de copii pasare, si din ce ai scris cred ca ti-a placut si tie cartea nui asa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu cartea totusi inca nu am citit-o

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu o am dar cred ca o cumpar :(

      Ștergere
    2. Eu am citito e frumoasa cartea

      Ștergere
    3. Eu cred ca e ptr copii mici, fara suparare, dar eu nu ma mai incadrez in categoria de varsta tintita de autor

      Ștergere
    4. Copii suntem toti, unii mai mari altii mai mici

      Ștergere
    5. Nu va certati fiecare cu parerea lui

      Ștergere
  3. Draguta recenzia, chiar mi-ai trezit interesul pt. aceasta carte :)

    P.S. Sper ca nu te superi daca fac putina publicitate pe blogul tau.
    Te invit la un concurs pe blogul meu: http://inabookshelf.wordpress.com/2012/06/20/concurs/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi sigur ca voi participa

      Ștergere
    2. Dragut concurs, as particip[a si eu, dar am cam multe pe cap si nu cred ca pot

      Ștergere
  4. E destul de buna recenzia, ne faci sa vrem cartea cu toate ca e cam.... ptr copii

    RăspundețiȘtergere
  5. Pare interesanta dar nu e genul meu

    RăspundețiȘtergere
  6. Pare a fi o carte foarte interesanta

    RăspundețiȘtergere
  7. O recenzie foarte frumoasa

    RăspundețiȘtergere