marți, 19 iunie 2012

Concurs de fidelitate

Buna dragii mei cititori, dupa cum v-am promis astazi va voi dezvalui premiul de la concursul de fidelitate. Fara alte introduceri premiul este Jurnalele Vampirilor: Fantoma. 


Sper sa va placa premiul, desi sunt putin nedumerit. La inceput v-ati inscris foarte multi dar pe parcurs ati inceput sa renuntati si astfel de la postari cu 40/50 de comentarii am ajuns la 10/20 de comentarii pe postare, daca e vina mea va rog sa imi spueti intr-un comentariu la aceasta postare, si desigur daca va razganditi aveti timp pana mane la ora 20 sa  recuperati si sa lasati cat mai multe comentarii (maxim 3 pe postare) si ca sa fac concursul mai atractiv prima persoana care va comenta aceasta postare va primi 10 puncte in plus la concurs, a doua 5 iar a treia 3 puncte.

Desi mi-as dori sa ofer mai multe premii in carti premiile oferite vor fi in felul urmator:

Locul   I:  Jurnalele Vampirilor: Fantoma. 
Locul  II: 15 intrari in plus la urmatorul concurs cu tragere la sorti
Locul III: 7 intrari in plus la urmatorul concurs cu tragere la sorti
Restul participantilor cu mai mult de 10 comentarii vor primi 2 inrtari in plus la urmatorul concurs cu premiu prin tragere la sorti

20 de comentarii:

  1. Stai calm nu esate vina ta doar ca multi renunta pentru ca vad ca la postarile cu capul de vampir nu au raspuns ei primi si pun cv de genu ,, Eh oricum am pierdut ceilalti sunt inainte cu 3 puncte,, Siner mi-sa intamplat si mie dar am zis sa continui ca pana la urma nu conteaza daca castig sau nu pana la urma am participat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru lamuriri bella, cred ca ai dreptate, maine dupa ora 20 voi numara punctele si voi desemna castigatorul, chiar sunt curios sa vad cine a castigat :)

      Ștergere
    2. Are dreptate bella

      Ștergere
    3. Eu unu nu am mai avut mult timmp, in perioada asta sunt examene de clasa a XIII-a bacuri si lumea e mai putin activa sa nu mai zic de isteria cu inceputul vacantei

      Ștergere
    4. e pare ca am intarziat cu comentariile, e deaja 21 :(((

      Ștergere
    5. Si eu :)) ei nui nimic next time

      Ștergere
    6. Asa e bella are dreptate :D si eu am renuntat la concursul de fidelitate cand vedeam cat de rapizi sunt altii

      Ștergere
  2. Nici la concursul de luna trecuta nu am castigat dar asta nu m-a impiedicat sa particip si la acesta si cu siguranta daca voi pierde si acum nu va conta tot voi participa si la urmatorul:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult succes dar sper sa prind si eu locul unu sau doi :D

      Ștergere
    2. Concursul tine poana azi la ora 24 nu?

      Ștergere
    3. Eu comentez din placere :)

      Ștergere
    4. Am vazut ca iar ai isitr pe locul doiu :( pacat, macar de data asta ai primit si tu un premiu destul de bun, iti mareste considerabil sansele de castig

      Ștergere
  3. O si celelalte premii sunt destul de bune multumim pentru ele:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imiu place sa comentez

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate iau si eu locul doi sau trei :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca am ratat cateva comentarii :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai eu comentez cand am timp nu intru zilnic:D

    RăspundețiȘtergere