miercuri, 6 iunie 2012

Libraria ST.O.Iosif




31 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Asa e si eu abia astept sa o vizitez

      Ștergere
    2. Si eu ii voi face o vizta, mai ales datoriata acelor redeceri

      Ștergere
    3. Mi-as dori si eu sa o vizitez dar sper sa mai strang cv bani

      Ștergere
    4. Si eu o voi vizita dupa ce mai fac rost de cativa bani

      Ștergere
  2. Ce sa mai zic de oferte sunt bestiale

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci e o veste foarte foarte buna

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu sigurante ii voi face o vizita :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Din imagini arata foarte bine libraria

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata super din cate am azut in poze

    RăspundețiȘtergere
  7. Face parte din grupul celor de la libris nu?

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu siguranta merita atentia noastra

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos, nu ma asteptam

    RăspundețiȘtergere